---


Så här såg jag ut för vadå, ett halvår sen?

Jag kommer ihåg när den här bilden togs. Internet var nere men jag tänkte blogga ändå. Jag tänkte skriva i boken och fota det och sen blogga fotona. Men jag kände mig väl inte klar eller så. Och så bloggade jag inte. Så kan det gå. Jag bor kvar i Malmö. Jag har just börjat läsa arabiska. Det känns bra. Jag saknar er.

Min kompis mamma ringde mig en gång i somras. Hon sa att hon ville visa mig en grej och vi bestämde träff samma dag. Så berättade hon om sin resa hon hade gjort. Indien då alltså. Hon hade rest med en väninna vars man varit fadder åt en indisk vän (och deras familj) han träffade för typ 30 år sedan när han (svensken) var och reste i Indien. Så dom är alltså hemma hos den här familjen och får se kort som familjen har. Då kommer det fram ett kort på mig och min kompis mamma säger, men, det där är ju Stefan.

Det visar sig att dottern i familjen är Ahino, som var med i något slags kulturutbyte för ett tag sen. Och nu gråter jag när jag skriver det här. Och jag har ingen aning hur jag ska fortsätta.

Kommentarer
Postat av: STEF

Som om vi nånsin skulle kunna greppa hela sammanhangen.



Och jag lyssnar på hela livet var ett disco och så. Alltså livet rusar förbi för tusan. Nu ska jag till Lund.

2009-09-08 @ 14:18:45
Postat av: J Karin

Åh Stefan härlgt att du hakade på! Vilken historia...coolt. Det måste ju vart han som mötte Ahino på stationen i Stockholm. Kommer ni ihåg? Min syrra läser också arabiska och i våras läste hon en kurs i Kairo.

Kram!

2009-09-08 @ 19:06:37
Postat av: J Karin

Åh Stefan härlgt att du hakade på! Vilken historia...coolt. Det måste ju vart han som mötte Ahino på stationen i Stockholm. Kommer ni ihåg? Min syrra läser också arabiska och i våras läste hon en kurs i Kairo.

Kram!

2009-09-08 @ 19:08:13
Postat av: Mia

Ja, jag hörde samma historia jag fast från ett annat håll i veckan, konstigt nog. Men coolt att du läser arabiska, jag vill också.

Lyssnar också på den låten. Gråt inte Stiffe, kram

2009-09-09 @ 12:48:07
Postat av: STEF

Eller nästangråt. Men det är kanske inte så noga.



Bear Quartet 89 - Grym platta.



Diskoteket - Grymt band

2009-09-13 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback