Kontakt

Jag sitter här vid datorn utan något mer att kolla mest för att jag vill ha lite kontakt med världen tror jag. Det är första riktiga helgen på Färnebo och de flesta har åkt hem. Vi andra har ätit scones, gått solnedgångspromenad och satt igång ett brödbak. Så hamnade jag här. Det är inte lika mycket bubbla som vår tid ihop utan den riktiga världen existerar fortfarande. Men jag är glad att vara kvar här i helgen och inte blanda upp det för mycket. Nästa helg åker jag hem till Skåne och sen kommer hela klassen ner för ESF i Malmö.

Här bor jag nu förresten!


Jag delar rum med 2 till men hela kollektivet är 26 stycken. Det blir rätt intensivt här förstår ni säkert. Det är stretching varenda dag. Minst 3 gånger per dag ska en göra saker en inte riktigt är bekväm med sa en livscoach till mig en gång.  Jag gör saker som jag inte riktigt vågar och sen upptäcker jag att jag överlevde. Jag får som en lite ny roll i gruppen här och det är ovant och energikrävande men bra. I förrgår blev jag arg och hade en dunst med en med extremt dålig attityd. Tänka sig. Idag agerade en här kristen profet och jag blev så illa berörd. Senare pratade jag med några och var väldigt kritisk mot personens beteende. Tänka sig. Linnea kallade mig lite bitsk på ett ballt sätt. Tänka sig. Vi måste varit en väldigt lyckad grupp som kom så osannolikt bra överens börjar jag inse. Men sen finns det många solstrålar här också som gör mig skitglad då de skrattar med mig varje dag. 

Typ så har jag det ikväll..
Vad skönt att det finns en värld där utanför som en kan ha kontakt med!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tihi, akta så du inte blir som jag... nej vars, det är bra att bita ifrån. Du är en solstråle Sanna!

2008-09-06 @ 08:46:41
Postat av: STEF

Ser en på!



För min del är det mycket Sofielundsvägen. Och Bully Regrets, punkt com då alltså.



Och facebook, alkohol och myspace förstås. Men aldrig i kombination.



MGMT - Kids

Architecture in Helsinki - Heart it Races

Moonbabies

Detektivbyrån

Och Bear Quartet



Lyssnar jag och Adam på idag.



Mia vi får ringas om sån träff!



God natt Sanna, Anna och ni andra mina fina vännishor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback