Happy Day! =o)


Välkomna!

Kommentarer
Postat av: STEF

Va kul! Jag minns en gång när jag och några vänner var fulla och sprang runt i trapphuset där. Eller alltså det var två gånger. Och nu ska du bo där, jösses, vilka omställningar, Grattis!

2008-09-17 @ 15:36:54
Postat av: Anna

VI ska bo där! =o) Tack! /A & J

2008-09-17 @ 17:41:19
Postat av: STERf

Jaha, ska VI bo där? Ja då ber jag väl så hemskt mycket om ursäkt, alltså inte minst till Anna men också Mig själv då förstås.



:F



parken parken parken.



Jag träffade Sannas syster Maria på en bar här i Malmö. Jag var på fest i ett kollektiv i Lundon. Det var härligt och det finns fortfarande ingen fest som är större än mig. Jag älskar livet för det är stort och vackert som jag. H a Ha Ha.



Har visserligen inte sovit i natt men vadå, liksom, ska det va nåt. Jag köpte en fin tröja av en fin polsk gumma med butik inte långt härifrån där jag bor. Det var väl typ det på sistone.

Jo har också hunnit uppdatera min homiepage. Kika in på egen risk.



Annars inte heller mycket upplopp eller så.

Postat av: Mia

Grattis Jejken o Anna! KOmmer gärna på fika. Ska bara till USA först en vecka på semester. Ska foto hur mycket som helst med min nya fina kamera:-D. Kram på er!

2008-09-26 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback