Lite nostalgi!

Jag har flytt storstan och rensar tanken hemma vid havet i Skanör. Igårkväll hade jag hela kilometerlånga stranden för mig själv och såg solen gå ner över Danmark. Såna stunder brukar jag tänka flummiga tankar om hur allt annat är oviktigt jämfört med vad som känns då.
Sen såg jag mitt favoritprogram melodifestivalen och kände mig i högsta grad värdslig igen:) Glad att Jakob o Anna messade!

Idag ska jag sitta i solen och inte höra billjud och läsa om hur det är att växa upp som döv. Inte för att jag behöver plugga utan för att det är min hobby. Sen får jag nog sällskap av mamma ner på stranden igen o så ska vi äta ananas. Buss in till bullret igen och kundaliniyoga med sångmeditation, min nya söndagsritual. Passa Karros katter.

Jag blev lite sugen på lite gamla bilder jag hittade på mammas data. Vårtema!

image999
Vad unga vi ser ut där på något sätt..
Utanför herrgården!


image1001
Frida samlar kraft i Ekedalen

image1002
Grillning ute hos Cynthen o Frida. Vad lika ni är.
Och Vidja med sin tröja ni vet!


image1003
Jakob solar värdigt!

image1005
Så svenskt.
Och grönt.

image1006
Vad vore mitt inlägg utan ett regelrätt gruppfoto?

   

Å Sunil är så underbar! Vilka typiska bilder. Mitt minne av honom.

image1010
Karin o Frida backstage!

Kram från mig fina vänner

Kommentarer
Postat av: frei

Åhh snulle vad du e fin! :)
Fina pics du hittade.....

2008-03-18 @ 13:29:07
Postat av: Karin J

Tidaholm det var tider det! Gör faktist mkt reklam jag både sover och tränar i min Tidaholms tröja!

2008-03-19 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback