Hemsedahl in my heart

Den här veckan har varit hård, snöig, ond ... och .. och ...alldeles underbar.

Jag Lisa och Johanna gjorde en veckas tripp till norge närmare bestämt Hemsedahl. Norge är ett fett dyrt land så vi hade alldrig kunnat åka om det inte var så att vi fick bo hos Johannas liftvaktar kompisar med endast lite sprit som betalning=).

Fet mycket super härlig snowboardåking i pudersnö nästan varje morgon. Mycket bak blev det med semlor är nu mera vår specialite.



Tredje dagen är alltid jobbigst. Jag hade ramlat på huvudet så jag fick nån slag kontig träningsverk i halsen....plus alla andra delar av kroppen gick runt som zombie ,, men det släppte.

Hoppas ni har det bra jag tänker på er!


Kommentarer
Postat av: Jakob

Coolt Karin! Låter som riktigt fin åkning. (O)lustigt nog känner jag till den där "träningsvärk i halsen grejen" från min korta men intensiva karriär på brädan.

Ha det!

2008-03-03 @ 19:25:14
Postat av: Frei

Faan vilken snygg jacka, den sätter verkligen färg på livet :)
Roligt ni verkar ha haft det.....
Stor kram till dig marin

2008-03-04 @ 11:53:25
Postat av: Sanna

Grattis igår Karin Marin! Det blir ingen bindikonst och kakor på taket i år men kanske någon annan gång. Kram!

2008-03-04 @ 18:30:09
Postat av: Karin J

Tack. Nä ingen Indisk födelsedag i år men dock så mysig.
Ja jag kan tänka mig att du gillar min jacka Frida;)
Kram!

2008-03-05 @ 13:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback