God morgon, Strasbourg



Hej vi ar konststudenter. Vi roker cigaretter och bor hogst upp utan hiss. Det ar jobbigt att ga upp for trappan for vi roker.

Tyskland ar inte bara ol och korv. Men en hel del ol och korv. Men inte bara.

Vad mig anbelangar mar jag som en prins. Ungdomsmyten det ar sommar och Europa och tagluff, jag reser an sa lange sjalv och bor just nu hos en fransk van, jag lyssnar pa tta och jag ar bast. Igar dansade jag med nagra konstudenter i en lagenhet. Det var festligt. Nu ska vi cykla till la piscine pa lanade cyklar. Jag ar kliché och gillar det.

Ni dar hemma kan ju fortsatta lyssna pa Markus Krunegard ibland gor man ratt ibland gor man fel, lev med det. Angest ar motivation. Forvirring ar inspiration ar nagot bra.

Salut!


Kommentarer
Postat av: Karin G

I like you

2008-06-26 @ 16:17:00
Postat av: Karin J

Härligt med tågluff Stefan!

Jag lever också i den Markus Krunegård låten!

Kram och forsätt lev livet!

2008-06-27 @ 17:58:39
Postat av: Mia

Jag såg krunegård på debaser för några veckor sen.. och han har rätt.. ibland iallafall



Fortsätt leva dig igenom europa, det kan aldrig bli klychigt. Är du kvar i Tyskland o kan se finalen där? Coolt i så fall.

Kram till dig



2008-06-29 @ 13:36:59
Postat av: david

låter fint stefan, det är sådanna små blickar, både foton och text, man vill ha på bully regrets. träffade jim idag, du verkar reda dig fint, kanske ses vi snart? kram.

2008-07-02 @ 22:15:07
Postat av: frei

antar att jag som vanligt ær den enda som inte vet vem den kænda personen ær,men det gør mig inget.

det låter som du har det bra,jag tror jag førstår vad du menar. førvirring. ångest. resa. tænka. begrunda.fortsætt fortsætt før det finns inget som kan stoppa oss. kærlek

2008-07-04 @ 12:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback