Stockholm from above


We have done something fun...


First, the balloon has to be filled with air,


and the strings has to be hold tight. Jakob is helping.


The opening must be hold up so the air can enter.  Anna helped with that.


Then warm air is blown into the balloon.


Flying!!


It was very nice! We saw a lot of things that we recognized.


Ciu:s office,


the house where we live, (the tall tower behind the six white similar houses)


other balloons,


a lot of nice views,


trains and railway tracks that looked very small,


and alot of houseroofs.


Then we landed and pushed the air out from the balloon again. We both have some backpain after the rougth landing.

/ Anna and Jakob

Kommentarer
Postat av: Mia

Häääärlish Anna och Jejken,



vilken sommargrej. Vad sägs om en fika nästa vecka. I det gröna om det är fint efter jobbet

2008-07-03 @ 16:15:50
Postat av: Anna & Jakob

Låter som en utmärkt idé!!! Bara säg en dag som du passar dig, vi är på! Vi har inget inplanerat vad jag kan minnas.

2008-07-03 @ 17:20:44
Postat av: Issa

Grej of the day! Fan vad skoj det måste ha varit. Är riktigt avis. Ni hade ju tur med vädret också (ser det ut som på fotona iaf.). Very nice. Syns imorgon... räknar stenhårt med att få se fler smaskiga foton och få höra mer om upplevelsen. Take care!

2008-07-03 @ 21:39:37
Postat av: frei

att flyga ær frihet. stod på en klippa och kisade med øgonenså jag inte såg så tydligt ner sen viftade jag med armarna och fløg med fåglarna, det funkade! Det kittlade i magen. en annan dag blev jag attackerad av en fågel.... så kan de va :)

wow vilken grej att flyga....ballong, coolt. blev det varmt? pussar till er

2008-07-04 @ 12:42:00
Postat av: Anna

Värmen från lågan var bara behaglig =o)

2008-07-04 @ 15:26:26
Postat av: Karin J

Oj jag får nästan svindel av att kolla på bilderna bara. Men det verkar härligt!

2008-07-06 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback