malmø-tromsø

Oj oj vilket æventyr jag ær ute på. Jag har liftat från malmø till tromsøi nordnorge.Jag har fina mænniskor, tælt och spritkøk omkring mig. Svårt att sammanfatta allt,men det ær fantastisk på så många sætt. Vackert, ohh vad vackert.....vi har åkt lastbil længs norska kusten.....sett massa fjordar och berg och snø och hav. Fint væder och inga mygg.
Idag ska vi ut på en fyra dagars tur med vårkompis som jobbar hær i tromsø :) Sen ska jag vidare upp norrut på en ursprungsfestival!
De va så længe sen jag skrev hær, det har hænt så mkt......den hæ resan børjade før en månad sen och har inget slut.....jag ska inte ha kvar mitt rum i malmø,och letar efter en plats længs vægen dærjag kan kænna mig som hemma :)
Jag hoppas ni alla har det bra, och om ni blir sugna på æventyr så skicka ivæg ett mess, upp med tummen och kom hit, var jag æn må vara :)

Ps kolla in vår liftarblogg :)

http://friliftsliv.blogg.se

ha de kæmpe flott

kærlek frei

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Frida, det låter som du trivs. Puss och kram

2008-07-04 @ 15:30:46
Postat av: Mia

Modiga Freitag:-), härliga äventyr!



2008-07-04 @ 17:27:16
Postat av: Stefan

Hej Frida, kul att hora fran dig.



Halsningar fran en kuststad.

2008-07-06 @ 13:33:55
Postat av: karin j

Underbart Frida! Det skulle vara skitkul att komma och hälsa på dej!

2008-07-06 @ 15:53:30
Postat av: Anonym

Underbart Frida! Det skulle vara skitkul att komma och hälsa på dej!

2008-07-06 @ 15:53:36
Postat av: Sanna

Å jag älskar dig och det känns konstigt att leva livet på olika håll nu. Men allt är som det ska och det blir fint att träffas igen som nya. Puss o kärlek!

2008-07-06 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback