Blåmann

Jag har bestigit ett berg somær 1044m, det var coolt! Wow,vilken utsikt och vilket væder. Førhoppningsvis kan jag någon gång lægga upp lite bilder hær.... På vægen upp badade vi i ett litet vattendrag, kallt som gav oss energi att gå/klættra hela vægen upp. Sen påvægen ner åkte vi i snøn :) det gick fort och var roligt.
efter att ha sovit i tælt i3 natter,legat uteoch sovit i midnattssolen en natt :)(vi hade behøvt solglasøgonen påoss)
ætit lyxig læger mat och møtt upp med fina tjejer, som jag hade træffat innan (værlden ær alltid liten var jag æn ær:))
Kommertillbaka hit och har 6 kommentarer,wow!
Imorn ska vi litfa vidare upp till festivalen, sen kanske børja åka mot kiruna,umeå och urkult.
Finns mkt att skriva om men jag har inga ord.....
kolla gærna den andra bloggen dær de andra också skriver..... :)

Naturen hær ær magisk!
Det finns outømlig styrka i varje sten och træd.
Nu nærjag førstår hur næra det ær førstår jag inte varførjag inte varithær innan.....


KÆRLEK

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror på teorin att naturens har mycket starkare energi på platser där ursprungsbefolkningar en gång levt i förbund med den.. Puss!

2008-07-11 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback