Min Pappa ska till Indien!!!

Han bestämde sig idag och åker på lördag. Hans meditationsyogimästare från Indien har "lämnat sin kropp" (dött) och Pappa ska dit och sitta och meditera med ett par veckor med en massa andra från hela världen. Det verkar kul! Sen skulle dom bada i Ganges också, vid Varanasi..
 
Han kanske ska låna min ryggsäck :) Och han ska ta med lungin och dotin han fick av mig som han aldrig använt! Han ringde just och frågade om han skulle köpa myggnät. Skulle ringa mig ikväll för att få mer tips, hehe. Känns bra.

Jag tänkte egentligen klistra in en bild på den här Maharishi som jag fick på mailen, men det gick inte och dessutom misstänker jag att han var död på bilden. Det kanske inte ni vill se igen :)

Den här Maharishi som dog blev 91 år gammal och meddelade för några veckor sen att han tänkte dö. Sen gjorde han det i förrgår. Hans uppgift på jorden är fullgjord och världsfreden är säkrad sägs det.

Pappa har i alla fall altid velat till indien, kan vara en bidragande orsak till att jag alltid velat dit. Skoj för min lilla pappa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Han var ju känd den där Yogamästaren, om det är samma som jag läste om i tidningen. Tydligen Beatles Guru =o)

2008-02-11 @ 09:18:01
Postat av: Mia

Vilken härlig idé, vilken grej!
Och vad bra att du Sanna kan
komma med tips och så..:-)

2008-02-11 @ 09:20:13
Postat av: Sanna

Hihi Beatlesgurun ja :)

2008-02-11 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback