Helg i Malmö!

Den här helgen tillbringade jag i Skåne. Efter tolv timmar (jag skojar inte) bussfärd var jag ganska mör men det var faktist värt det. Min älsade Tove kom och mötte mig på stationen hon hade jobbat hela dagen så vi var båda väldigt trötta så vi gick direkt hem till henne och Sigrid ( en annan söt vän som jag känner lite grann från LKPG).
Lördagen var häktisk vi shoppade gick och fikade i en park, åt fallafell förståss, tränade arobics ( ingen aning om hur det stavas) och på kvällen satt vi hemma hos en från Toves klass drack vin och hade mysigt.
Nästa dag passade jag självklart på att träffa Sanna ( för Frida hade inte kommit hem från Amsterdam än).
Sanna kom med den briljanta iden att vi med hennes asien telefonkort skulle ringa någonn inte. Vi provade först min familj men det var ingen som svarde.

Då ringe Sanna till Ahino. Som blev överlyckligt förstås det var unmderbart att höra hennes röst och känndes konstigt att det känndes så nära. Hon sjöng "Hej Monika" i telefoonen.

Sedan ringde vi Justin som pratade óvanligt mycket. Det var jkätte kul. Det första han fråga var när jag skulle komma till Indien? Sen pratade det hostel han jobbar på och han ska vänta några år med att starta den där catering firman. Och att han skull träffa Nirre dagen efter. Jag pratade med hans bror också som frågade om jag kunde skaffa ett jobb till honom i Sverige jag sa att jag inte kunde lova ngt..haha.

Vi inså efter att ringt våra parisar att om vi inte ringer dom andra nu så kommer vi nog kanske alldrig göra det.

Vi ringde därför alla utom Sunil som blivivt av med sin mobil.

Vi ringde ett av nr som stod under Sudakar. Det var tydlige till hans bror men av en slump råkade Sudden vara där och hälsa på just då...det är ju nästan lite mystiskt.
Han pratade om att han sakna alla och det kändes konstigt att alla var separerade efter att ha varit en grupp.

Nirre fnissade mest men fick också fram att hon jobbade kvar på sjuk huset.

Cynthia lät glad men knappt förvånad när vi ringde hon frågade om det vaq J Karin or G Karin. Sen frågade hon ut oss om pojkvänner o.s.v även hon sjöng hej monika.

Vidja hann bara prata med Sanna innan det bröts men han verkade må bra förutom att han jobbade typ tolvtimmar i streck eller nåt.

Jag fick väasta kicken av att höra allas röster igen. Och blev nästan lite rörd.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt med lite pausläsning på bloggen, sitter annars försjunken i artiklar. I den senaste slog jag upp två A4 sidor med ord som jag inte förstod!! AHH! Kanske att jag lär mig lite ny engelska men jag vettafan om jag fattar vad de vill säga i artikeln egentligen!? Ja, ja, bara till att gräva ned sig i lexikonet igen. Puss. Ps. jag blev sugen på fallafel nu.

2008-02-20 @ 14:43:24
Postat av: frei

diggar era feta stavningar på falafel :)
De va så härligt att träffa karin och gå ut och skaka på de lurviga..... Åh, Hej Monica....vilken hit låt :)

2008-02-22 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback