Föredrag om Indien

Idag har jag hållt mitt första föredrag om Indien. Det kändes att det har gått ett tag nu sen man var där för man har liksom fått lite distans till det. Det var för en grupp panchisar vilket nu är en tacksam målgrupp att börja med så länge man pratar högt och tydligt vill säga.
Efteråt var det flera som kom fram och sa att det var intressant vilket ju alltid känns som en lättnad. Men det gulligaste var ända en tant som kom fram till mig.  Först sa hon "tänk att du har fått vara med om det här" ...hon log och vänta ett tag innan hon sa ..."Grattis!"...sen gick hon därifrån. Efter ett tag kom hon tillbaks och sa "och tack för att du delade med detta till oss och pekade på sitt hjärta".
Pensionärer är ju ett gulligt folk...för det mesta.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Å vilken mystant!

2008-02-05 @ 12:41:00
Postat av: Mia

Hej Sanna, vi sitter visst samtidigt o läser bloggen. Kram till dig!

2008-02-05 @ 12:43:05
Postat av: Sanna

Hihi nu är jag tillbaka igen! Kram på dig med Mia!
Karin du är varmt välkommen att hälsa på i Malmö nästnästa helg. Frida hälsar att hon kommer hem på lördag kvällen och då är hon på att gå ut ihop! Jag är hemma hela helgen jag. Så tänk på Frida när du bokar biljetter! Skönt att föreläsningen gick så bra då!

2008-02-05 @ 12:52:27
Postat av: Karin J

Tja Sanna! Ja det blir nog toppen ska boka biljetter snart! Men du vet att det inte är nu ihelgen utan helgen efter det va? Kyss

2008-02-05 @ 13:03:03
Postat av: Sanna

Jadå, stenkoll på det=)

2008-02-05 @ 13:54:04
Postat av: Anna

De låter härligt, ja tänk va tanter kan göra en glad. Hoppas också att bilden kom fram som den skulle?

Sen lägger jag ihop ett och ett och funderar på om det blivit rätt... betyder detta att Frida ska vara i Sthlm ända till nästa lördag?? =o)

2008-02-06 @ 13:27:03
Postat av: Karin J

Tja Anna!
Jag bilden kom fram presis i tid och var mycket bättre än min reservbild. Di kan man lita på Anna!

2008-02-07 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback