Lite bilder från mitt år

Jag har inte skrivit här på hur länge som helst därför tänkte jag lägga upp lite bilder från året.

Vi äter kvällsmat på trappan.Maskerad i TillsammansVi har en förestälnning med teaterlinjen.Jag tar dykarcertifikat i Thailand.Valborg i Uppsala.Grottfolkis som vi kallades på högskolan har musikcafe. Jag är utklädd till grottmänniska om ni undrar.
Jag och min vän Linnnea.Jag och underbara Lisa.Vi är på en av Arvikas 2 klubbar. Det hände ett och annat här faktist, bland annat såg vi Miss Li och Laakso

Efter en härlig schlager kväll tar vi igen oss i solen har tagit ut soffan i trädgården.


Det var ett litet smakprov från mitt år. Just nu är jag hemma i Linköping. Har jobbat hela  sommaren, jätte mycket. Det enda jag hunnit med förutom det är Hultsfred och Arvika festivalen, det var härligt!

Soundrack of my life just nu:

Jack Johnsson - In between dreams
Billie the vision and the dancers - I was unpopular in school ( tänker på er Frida och Sanna när jag hör Nobel square)

Lyssna in det vet jag!

Jag håller på att göra ett photoalbum från Indien nu och då har jag tänkt på er! Vill bara säga att ni är supercoola och ger mig hopp. Ta åt er det!

Lite extra kärlek till dig Karin kul att du ringde mig.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hände nåt konstigt texten liksom flyttade sig när jag publicerade men ni fattar.

2008-08-11 @ 22:12:51
Postat av: Anna

Härligt Karin!

2008-08-12 @ 07:47:05
Postat av: STEF

Kul att se och läsa och så. Och att se dig, omän enbart på bild.



Lou Reed Coney Island Baby 10 ggr om dan och hjärtat det mår bra. Det säger väl allt.

2008-08-12 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback