En dag med Anna i New York, dag 3


Mätt i magen efter en stadig lax och philadelphiafylld bagel, mot en ny dag
med nya äventyr.


Så vandrar vi upp ur ttunnelbanetunneln mitt i de trendiga kvarteren i Soho,
och titta vad som fanns bara runt hörnet. Kändes lite som hemma.
(Hästens tillverkas juh i Köping.)


Man blir lite trött av att gå på stan...


Men efter en god lasagne och S. Pellegrino i Little Italy är jag redo för fler
äventyr.


Avslutar stadsvändringen med en Smoothie från Häagen Dazs i ChinaTown.
Har även hittat mig en hatt som skydd mot solen.

...

Efter en lätt uppfräschning på hotellet var vi redo för indiskt. Finaste indiska restaurangen jag varit på och gott var det också. Då vi nu, efter tre dygn, verkar ha kommit ifatt den lokala dygnsrytmen kände vi oss redo för ett besök på taket och baren som finns där. "Tyvärr" var den alldeles för trendig och cool för att vi skulle palla ta fram kameran så ni får fantisera. Kalla oss prestigefyllda om ni vill men... Imorgon flaggtema...

Förresten tycker vi att ni är lite snåla med kommentarer!

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj oj jag är inte vid Internet så ofta men nu hade det hänt grejer. Ni är ute och reser mer än några andra jag vet ni:) Jag följer era äventyr med spänning! Snart kommer ett inlägg från mig också. Jag kommer kalla det typ the return to tidaholm eller något liknande..

2008-08-18 @ 15:47:51
Postat av: STEF

Ja men jag orkar ju inte, räcker det inte med att bara läsa ibland?

2008-08-18 @ 22:51:26
Postat av: Karin J

Haha...gud vad kul! De här bilderna ska jag spara till en deppig dag. Älskar ditt smile Anna!

2008-08-22 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback