Jag vill träffa er!

Såg nyss era fina bilder från gamla Tidaholm (tänk att ni var där!) och blev såklart smått avundsjuk. Men det finns hopp för jag ska inom Stockholm en sväng efter Färnebos förmöte nästa helg (alltså inte nu till helgen utan nästa) och då hoppas jag kunna dra ihop en liten reunion på söndagkvällen! Så kanske jag får räffa min kära stockholmare och kanske en eller två karins också?

Vet ni, förra veckan pratade jag med Filip från nuvarande Indienutbytet i telefon jättelänge. Egentligen ringde han för att fråga lite om Rätt åt dom, men vi jämförde mest allt som kan jämföras. Plötsligt tjöt moskén i bakgrunden och då kom det fram att han bodde i din gamla familj Jakob! Med Esther och Israel och Jason. Han hade visst blivit mer och mer rädd för Israel ju mer han pratat med honom, medan jag sa att du mer hade blivit mindre och mindre rädd.. Det var väl korrekt uppfattat?

Han låg i alla fall där i ditt gamla rum med en paris som pratade på tamilengelska bredvid och jag visste precis hur det ser ut och känns där. Undra hur det gick med den sladden du hjulade ner Frida? Dom verkar tycka om varandra och ha ett himla mysigt utbyte dom också! Rätt åt dom-skjulet är nästan klart, men dom slår fortfarande barnen och verkar inte ha fått någon utbildning, tyvärr... Filip och dom ska samla in pengar till en lekplats och hade tydligen hittat nåt rättvisemärkt ställe i Chennai där de skulle shoppa på sig saker. Grymt bra av dom!

Nu har dom redan hunnit till Sverige för den delen.
Och vi blir värdfamilj på söndag.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Karin J

Jag längtar också efter alla er fett mycket. Har legat hemma och varit sjuk och då har jag roat mig med att titta på bilder från Tidaholm och Arni! Och jag blev liksom helt upp ivarv när du skrev om en reunion helgen efter denna helg Sanna, för då sKA JAG OCKSÅ TILL STOCKHOLM. Jag ska nämligen se Håkan Hellström och bo hos en kompis i Märsta.

2008-04-11 @ 15:55:50
Postat av: Karin J

Jag längtar också efter alla er fett mycket. Har legat hemma och varit sjuk och då har jag roat mig med att titta på bilder från Tidaholm och Arni! Och jag blev liksom helt upp ivarv när du skrev om en reunion helgen efter denna helg Sanna, för då sKA JAG OCKSÅ TILL STOCKHOLM. Jag ska nämligen se Håkan Hellström och bo hos en kompis i Märsta.

2008-04-11 @ 15:56:11
Postat av: Anna

Här sitter jag och väntar på att Karin (G) och Jakob ska komma in genom dörren... Jag och Jakob är i Trysil och åker skidor nästa helg =o( Det ska såklart bli jättekul men så himla synd att vi missar alla som kommer hit!!

2008-04-11 @ 16:42:08
Postat av: Karin J

Va! Näe. Snacka om otajming! Jaja hälsa jätte mkt till Karin och Jakob!

2008-04-11 @ 17:49:15
Postat av: stef

Jag har då allt fått mig en fik med den mytomspunne karing. Det var inte illa.

Karinj! me too is a going to a di hellstromshow

Postat av: J Karin

You to is going toa dit Hellströmshow. Ojojåååå!
Nice!

2008-04-13 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback