Uppdatering från Ingesund

Det är konstigt det där när man kommer till ett nytt ställe. Första dagarna känns alltid som evigheter och efter det så rullar allt på i full speed. Men det är ju tur att man har trevligt under tiden.
 Lektionerna har faktist kommit igång nu men dom är inte många alls. Det handlar mycket om egna initiativ så jag jobbar på min självdisiplin...hehe. Men det finns ju nästan alltid nån som är sugen på att sitta spela så det är ju härligt.
Men det händer mycekt annat här också:

163242-764

Här ser ni skolan till vänster. Det högra huset är ett av internatet men inte det jag bor i.



Lisa och jag.             Stefan, Linnea och jag.



Förra fredagen gick vi ned till stranden drack vin och tände enbrasa...mysigt va!


Linnea och Sten klippte mig en kväll. Det var skitläskigt, men det vart faktist skit bra.


Förövrigt har vi idolfeber här. Varje kväll det är sitter vi bänkade i Tillsamman ( vårt hus) och på söndagen som förövrigt ofta är rätt slappa kommer alla veckans avsnitt på rad och då ser vi dom en gång till..haha. Jag har alldrig följt det förut men det har ju blivit som en grej nu. Men jag läntar till det bara är dom bra kvar för nu tycker man ju mest synd om alla dom är elaka mot. Följer ni idol eller?


Det kanske inte blev så mycket text men lite bilder iallafall!

Nu till en helt annan sak.
Anna, Mia och Stefan, nästa helg ska jag till Stockholm. Hoppas att ni inte är upptagna för det vore kul att hänga med er så mycket som möjligt då. Vad sägs om det?

Massa kramar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så mysigt det låter. IDOL, haha, det var så vi lärde känna varandra när jag gick på folkhögskola... alla samlades i soffan på kvällen och hejade på Darin. Verkar funka nationellt! Va kul att du kommer nästa helg!! Jag har tenta på lördag och det ska firas på kvällen med klassisarna men annars är inget planerat. Har du nånstans att sova? Mia har nog ingen stans själv att sova vad jag vet och jag har hört att Stefan han det så trångt att de inte får plats med damtussar ens. Rekomenderar alltså min lya! Du är mer än välkommen! Kramar

2007-09-15 @ 17:43:08
Postat av: Karin J

Hej Anna! Jag ska bo hemma hos mormor och morfar, tusen tack iallafall det var ju jätte gulligt ju!GUd vad hemskt att ha tenta på en lördag vi kanske hinner ses ändå på lördagen annrs finns ju alltid söndag eller fredag kväll. Ska bli jätte kul! Puss!

2007-09-16 @ 13:53:36
Postat av: Stefan

Här får jag lov att rätta dig. Jag är alltså bosatt i en 4:a på nästan 100 kvadrat (99). Om det är något vi har så är det plats. Dammtussarna trivs dock inte då vi städar fem gånger om dagen.
Det är här du ska bo. Anna och Mia ska också med och leka. Det blir alltså jättekul. Vi kan elda brasa, gå på promenad, dricka te och gå på teater.
Kort sagt: vi styr ihop nåt allihopa!
Hälsningar Stefan
& skogens alla djur

2007-09-16 @ 13:53:51
Postat av: Stefan

Jaha nu hade jag ju inte läst det du skrev sist eftersom vi skrev samtidigt... Men det viktigaste är alltså att vi träffas och har trevligt tillsammans.
ciao ciao!

2007-09-16 @ 13:55:55
Postat av: Mia

Hej på er! Jaa, vad kul att du kommer upp Karin. Vill gärna att vi hinner ses. Och det stämmer till punkt och pricka, jag har inget hem hahaha. Så jag har tillfälligt flytt landet och håller till bland danska wienerbröd och tjejer med gula polos och stora fötter (ni minns sången va?) Och vad bra att Stiffe har så stora ytor, då kanske vi kan få ihop nåt mysigt!

2007-09-16 @ 14:01:20
Postat av: Karin J

Shit här får man svar snabbt vad härligt!!!!!
Stefan att jag bor hos mormor och morfar betyder ju inte att vi inte kan hänga i din lägenhet och vi kab ju ändå tända brasa, dricka te gå på promenad och teater!! Längtar! Jaha så du är i Danmark Mia där ser man ! Famntag!

2007-09-16 @ 14:06:53
Postat av: Anna

Ja, men erkänn att du skrev det nån gång... att inte damtussar får plats hos er... Kanske var det för att du var drabbad av hostsjukan. Ja, ja...

2007-09-16 @ 14:59:24
Postat av: Karin G

Å, vad mysigt ni skriver...

2007-09-16 @ 16:04:27
Postat av: KArin J

Vilken tid börjar återträffen på fredagen om två helger??

2007-09-16 @ 20:40:40
Postat av: KArin J

Vilken tid börjar återträffen på fredagen om två helger??

2007-09-16 @ 20:41:08
Postat av: KArin J

Vilken tid börjar återträffen på fredagen om två helger??

2007-09-16 @ 20:41:25
Postat av: Mia

Vet inte när återträffen börjar, men jag tror på fredag eftermiddag/kväll så att alla hinner komma. Jag kom på att på söndag är det möhippa för min kompis, så då kan jag inte va med på mys, men annars är det lugnt..

2007-09-17 @ 09:31:23
Postat av: Sanna

Ojoj, 12 kommentarer innan jag ens hunnit läsa inlägget. Vad skojigt för er att ha miniåterträff i Stockholm, jag hade egentligen också velat vara med men det går ju inte. Blogga gärna om det i alla fall! Återträffen i Stockholm börjar klockan 17 minns jag. Det är snart det. Nu ska jag gå och jobba med min halvhemliga slutprodukt. Puss

2007-09-17 @ 16:40:05
Postat av: frei

urmysigt med kommentarer...
eftersom vi lånar internet av grannen så måste vi ha en pall i sängen med datorn på för att signnalen ska räcka :) bra mot internetberoende.
mysigt det låter med återträff.....i skogen med djuren och teater :)
mys på!

2007-09-18 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback