Minns ni Kerala?

Natten på tåget. Och väska som försvann. Jag hade nästan glömt.

Men så kom ett brev på posten idag. Från försäkringsbolaget.
4805 kr ska jag få nästa vecka! Och ännu mer om jag väljer att köpa nya saker. Precis nu när jag hoppat av 2 kuser och bara får halvtidsCSN för teckenspråket. Precis nu när jag tänkte att jag kanske måste skaffa ett jobb men vill jobba så lite som möjligt och bara leva och njuta för resten. Precis när jag funderade över vilka pengar jag skulle äta för nästa månad.

Jag försökte intala mig där i Kerala att det finns en mening med allt och att allt löser sig till det bästa. Hehe, jag vet inte om jag riktigt trodde på det då, men nu kanske..

Grymmish!

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt Sanna! Det kommer nått gott av allt (nästan).

2007-09-15 @ 17:44:04
Postat av: Mia

Kanon, visste väl att det fanns en mening med att sitta i timmar i deras lilla kontor och vänta på ingenting.. visserligen var det inte deras förtjänst att det löste sig, men ändå.. och så var det ju en pittoresk erfarenhet att få möta den indiska byråkratin vilken var precis så komplicerad som alla sagt...

2007-09-16 @ 14:04:37
Postat av: Sanna

Ja en upplevelse! Jag minns när vi satt där och en polis stod och slumrade vid vakten så han tappade en AK5:a i golvet=)

2007-09-18 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback