I will go to India to meet Jesvin

As you see I will go to India. On the 4th of October to be more correct. I am not sure where I will spent most time, in Arni or in Vellore. Somehow I would like to meet you if possible. I have all your addresses and phone numbers with me. Also I will get an indian number so we can have contact. I will stay to around the end of January, may stay longer. We talk more when I am there. 

Som ni förstått åker jag till Indien. Till Jesvin. Jag vet inte nu vart jag kommer bo. Men ett besök om inte fler till Arni är en självklarhet. Ni kan om ni vill ge er värdfamilj något ge det till mig på återträffen. Med något menar jag något väldigt litet exempelvis brev kort etc. Jag har ju närmast relation till Griston och Samuel men jag tror det går att besöka de andra också om det finns i ert önskemål. Jag lovar inget. Ni vet, det är Indien. 

Ta ta 



Kommentarer
Postat av: Mia

Låter kul Karin! Du får berätta mer på Kärsögården, vi ses ju snart!
Stor kram så länge

2007-09-22 @ 13:43:29
Postat av: Sanna

Så du ska ut på ännu mer Indienäventyr! Modigt. Verkligen jättesnart. Tänk att du ska tillbaka till Arni. För mig känns det helt ofattbart ibland att Arni fortfarande finns och lever vidare precis som vanligt. Vad snällt att du erbjuder dig ta med saker till familjerna. Jag ska tänka på det. Vi ses om några dagar! Puss

2007-09-24 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback