Reunion Malmö

Just det!

Återträffen i Malmö var ju preliminärbokad den 9-11 november. (Såg nyss att Mamma hade skrivit upp det i sin kalender här, hon har ibland mer koll än jag, på det som står på bloggen i alla fall). Men eftersom Mia inte kunde den helgen, Anna skulle på någon annan reunion på fredagen, Stefan precis har varit här, jag är bjuden på födelsedagsfest m.m. så verkar det ju smart att skjuta upp återträffen. Nu kan ju Karin G också vara med förresten, det är en bonus!
När kan alla? Frida och jag pratade lite om helgen efter, den 16-18, men det är öppet för diskussion. Vill gärna träffa er alla innan jul i alla fall! Det är bra om alla kommenterar nu så vi kan se hur det ligger till. Så gör det.

Kärlek

163242-796

Lite bilder som är tänka att locka er..
Fruktmarknad (och blommarknad) på Möllevångstorget Vi bor precis där det vita och bruna huset möts.

image797

Möllan by night

image798

Som skåningar ser på Sverige. Det stämmer verkligen! Allt över Stockholm är Lappland/Norrland.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sanna och alla!
Jag kan mer eller mindre vilken helg som helst, just idag iaf när jag inte vet säkert med jobb.

Ta ta

Hoppas du kan studsa lite ikväll Sanna

2007-10-27 @ 18:15:06
Postat av: Anna & Jakob

Hej från Linkeboda!

Anna och Jakob måste tyvärr meddela att de båda har sjukt viktiga officiella uppdrag den föreslagna helgen mitt i mörkaste november. Som bonusinfo kan meddelas att Anna snart har tenta och att Jakob har jättelångt kvar till sin!

Puss!

2007-10-28 @ 12:24:14
Postat av: Karin J

Ey yo!
Fett kul vore det att träffas i Malmö måste kolla min budjet lite bara för jag kommer nog åka rätt mkt fram och tillbaks i höst. För mig passar det inte heller så brra 9-11 hoppas vi hittar en helg som passar alla!
Jakob och Anna jag är också i Linköping nu!

2007-10-28 @ 18:07:09
Postat av: frei

När kan ni då?

2007-10-29 @ 00:46:22
Postat av: Sanna

Ja precis. När?

2007-10-30 @ 10:56:15
Postat av: Mia

Hej vänner (venner med e)
Svårt att få ihop det, men jag kan inte helgen den 16-18 nov och inte heller den 23-25 nov. Sen åker vi till Isatnbul med jobbet den 9-12 dec. Annars kan jag nästan när som helst haha.
Kram till er alla.

2007-11-01 @ 15:11:57
Postat av: Sanna

Det står att det är 6 kommentarer men jag kan bara läsa 5.. Är nyfiken på vad den 6:e skrivit.. Kanske hjälper om jag gör såhär!

2007-11-06 @ 12:18:10
Postat av: Sanna

Jaa!! Nu kunde jag läsa Mias kommentar, den poppade fram omedelbart. Vad smart jag är=)

Vad ska du göra i Istanbul med jobbet då Mia? Vad spännande! Lycka till på förberedelsehelgen nu i helgen, jag ser fram emot att höra om dina intryck.

Den där mellanhelgen som du inte var uppbokad 30-2 dec är tom även i min kalender.

Kram kram

2007-11-06 @ 12:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback