Jag är hemma igen

Nyhet
Jag är inte svärdotter material bra inog för Jesvin enligt hans mamma 

Jag åkte till Indien fast hans mamma sa nej
Jag åkte hem till Arni fast hans mamma sa nej

Till slut kom det
Jesvins mamma öste ur sig saker på honom om det olika anledningarna till hur ett bra par ska vara. Jag var inte bra enligt henne. Enligt henne ska Jesvin glömma bort mig och inte prata med mig mer. 

Jesvin och jag är båda oerhört glada, tacksamma... för den tid vi fick tillsammans. Nu vet vi våra känslor och har fått tid att prata om framtiden. Och framtiden har vi tillsammans för alltid. 

Känslor
Jag saknar honom fruktansvärt mycket. Och vet inte hur jag ska klara mig. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Karin jag tycker mycket om ditt sätt att skriva. Att läsa vad som händer dig. Hur du har det.

2007-10-27 @ 11:47:24
Postat av: Karin

Tack Sanna. Det betyder mycket för mig.
Hur har du det med skola? Jobb?

I somras jobbade du i Ica affär. Hur var lönen där?

Kram Kram

2007-10-27 @ 12:59:04
Postat av: Sanna

Jo det fina med lönen på ICA är att man får OB-tillägg på kvällar och helger. På söndagar och lördagar efter klockan 12 får man dubbelt betalt (om man jobbar vitt i alla fall). Jag vet faktiskt inte vad jag fick i lön, men kan tänka mig att det var cirka 92 kronor i timmen. Minimumlönen. Sen tillkommer ju semesterersättning. Det är rätt kul att jobba på ICA! Speciellt när man får göra olika saker och inte bara sitta i kassan. ICA lärde mig massor faktiskt. Jag är riktigt bra på att prata om vädret till exempel=) Och en hel del annat. Hoppas du får det bästa jobbet!

Nu pluggar jag halvfart, jobbar lite extra som personlig assistent och med ekologiska varor i olika butiker. Lever billigt och tar mig mycket ledig tid. Det är bra!

Kram Karin

2007-10-27 @ 18:32:04
Postat av: Karin

Tack Sanna för informationen. Jag hoppas också jag får det bästa jobbet!

Vad beundransvärt och häftigt det låter att du jobbar med ekologiska varor i butiker. Så härligt Sanna och så du!

Kram

2007-10-28 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback