indien-vecka

tänkte bara kort meddela att jag haft en intensiv indien vecka. Jag har ringt upp 320min :)
mycket att berätta men lite tid. Jag har pratat med min amma, appa och tangachi :)
Cynhten så klart. Karin så klart. Ja när anna o jakob var här försökte vi ringa till alla.....men utan framgång. Vi lämnade ett röstmeddelande på sunils mobilsvar :)
Om någon inte har möjlighet att köpa ett telefonkort, kan jag köpa ett åt er.... (vi har ca 1min tor till telefonkortsaffären). Eller om någon vill ringa ett samtal eller så, kan ni få min kod.
Det har gjort mig riktigt glad i hjärtat!
Som när amma sa: ojojoooj :)
saknad

kom på att om ni kommer hit till återträffen, kan vi ringa då :) hurra

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vilken aktivitet det är på bloggen. Medan jag sitter och kommenterar Sannas inlägg uppdaterar Frida med ett nytt inlägg...!

2007-10-12 @ 15:43:29
Postat av: Sanna

Och medan jag läser kommentarer bloggar Karin från Indien....!

2007-10-15 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback