Indien ar som vanligt. En varld jag aldrig lamnat. Nytt bergrepp: Love

Jag har kommit hit. Jag har flygit ensam. Forsta gangen. Jag klarade det. Sitter i Vellore. Bredvid mig sitter Jesvin.

Har akt moppe hit. I Vellore's galna trafik. Bakom Jesvin (saklart) Tutat undan kossor. Och druckit te med bulle.

Jag ar lite chockad. Ser allt det jag sag forut med nya ogon. Fattigdomen. En stor byggsten i det hela. Manga kanslor i ett virvlande flode. Dosa till frukost, omellet till lunch. Vem vet vad middagen bringer. Jetlag och "light fever".

For att kontra med rubriken. Karlek har en annan dimension. Den ska jag fa uppleva nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Karin tänk att du är där. Det går alltså fortfarande kossor på gatorna. Självklart och overkligt. Ibland vågar jag inte tänka på Indien för jag vet att det kommer kännas så starkt i mig om jag gör det. Jag fick precis mail från Ahino. Hon hade hört att Corin var i Indien och hoppades att ni kunde träffas snart. Pussar från mig

2007-10-08 @ 10:08:20
Postat av: Frida

Wow karin, du är där :)Känns overkligt här borta i höstlöven. Cynthen vill också väldigt gärna träffa dig! Puss puss rally kalle

2007-10-08 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback