Function i Arni. Motorcyklar. Griston.

En vecka i Arni passerat. Sitter nu i Vellore. Jesvin och jag ar bada glatt overraskade av vart mottagande. Samtalsamnet i den lokala kyrkan ar radande just oss. Positiva leenden och reaktioner. Jesvins mamma var radd vad andra skulle tycka innan jag kom. Nar jag skulle aka ville hon dock inte slappa mig.

Frihetskansla kontra brand nacke ar vad en tre timmars tur pa motorcykel ger.

Nyhet
Traffade Ida pa hennes hostel i samband med att vi besokte Jesvins syster Janani. Ida sprang rakt i min famn och vi tog manga kort.

Griston ska salja huset i Arni och flytta till Bangalore. Hans fru ar dar och Nelson. Vino pluggar ju dar och har aven sin flickvan dar. Nelson verkar ha applied for pass eller sa har han pass. Han verkar inte ha sokt till utbytet eftersom Vino tackade for min paminnelse.

WEL
Har inte varit dar. Och ska inte dit. Flertal anledningar. Sam berattade att Anitha hade function for hennes baby. Non born baby. Still one or two months left.

Sondag
Function. Slutfirande pa flickan som fick mens. Hon dekorerades i smycken, smycken och ater smycken. Platsstolar, foton, bryani. You know the drill. Massa barn. Massa foton.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att det verkar gå så smidigt Karin! Tänker på dig och det känns mest overkligt. Puss

2007-10-15 @ 20:25:01
Postat av: frei

bryani...bläää eller? vet inte om jag ens åt det....fanns det i veg? Idag är inte vädret lika fint här....men det är ändå inte kasst :) vilken fin höst. Du har det nog svettigt och en bränd nacke är ju inte falafel!
puss

2007-10-16 @ 13:20:07
Postat av: Jakob

Heeej Karin!

Ser nu slutet på min 8 till 18 dag på Juridicum, din vardag verkar mer färgstark på nåt underligt sätt =)

Ha det! Kram!

2007-10-16 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback