Frida är för snabb för mig

  


Abstrakt digital konst

Digital fin konst


Haha Frida hade redan skrivit om det jag tänkte skriva om.. Om Karin som kom med till Costa Rica och att vi kanske ska vara värdfamilj. Hoppas att det går fast vi inte är någon kärnfamilj direkt. När jag fick reda på att vår Karin kom med reagerade jag med en positiv känsla och två negativa. Jag blev dels riktigt glad för hennes skull. Dels vill jag inte att hon ska åka iväg för jag kommer att sakna henne och dels blev jag lite avundsjuk att hon har allt det där framför sig.

Nu ska jag iväg och jobba lite som personlig assistent innan helgen börjar med bröstaktion, spelkväll, släktkalas, Skanör, havet och kanske utgång med nya kurskamrater. Det verkar som om jag kommer lyckas skrapa ihop pengar till mat två månader framöver! Vilken framförhållning!

Så pratade vi ju om att ha en återträff här i Malmö den 9-11 November. Det var en väldigt bra idé tycker jag. Klart ni ska komma hit! Vi bestämde det himla snabbt men funkar det fortfarande för alla och så? Det är faktiskt himla snart, mindre än en månad. Det finns massa kul vi kan göra ihop. Laga spännande veganmat (har ni smakat apelsinchokladsoppa?), upptäcka Malmö, spela spel, gå ut och dansa, plocka gratis frukt på torget, röka vattenpipa, prata lite m.m. Ni kan alla bo hos oss. Det kommer att bli trångt men mysigt! 


Jag tycker så mycket om när ni lägger upp bilder, men jag har ju ingen kamera än. Så jag sökte upp några bilder på google istället. Detta är kanske de första bilderna på bloggen utan någon koppling till oss alls.
Men se så fina de är, både stora och små.

Puss

Kommentarer
Postat av: frei

hehe. vem e störst och snabbast på bloggen? jo frida
hehe.
fina bilder sanna.väldigt fina.

2007-10-12 @ 15:33:04
Postat av: Anna

Blir det någon aktion i sthlm också, samtidigt?

Jag har inte bokat någon biljett till malmö än... kommer nog sent på fredagen eller tidigt på lördagen. Har nämligen återträff på min gamla gymnasieskola fredag kväll. Har inte bestämt om jag ska dit än men det skulle ju kunna va kul tänker jag.

Nu har jag och Jakob slutat tagit helg och lagt böckerna till sidan för den här veckan (men det kan ju hända att vi läser lite imorgon också). Scones till middag och en het kopp te. Det kommer snöblandat regn från himlen, uhh, men det är ju ganska mysigt så länge man får vara inomhus.

Lång kommentar! Puss

2007-10-12 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback