Arni. Skrackblandad fortjusning. Sam's obegransade gladje.

Sitter vid den mest segaste uppkopplingen. Ni vet hur det ar.

Motet med Sam var sa vackert. Han hade tarar  i ogonen och kramade mig. Leendet enormt. Sprang ivag och kopte lask. Han visade ditt brev Karin. Jag laste det inte. Han visade halsbanden och alla kort. "Ingen har nagonsin kommit tillbaka Karin. Tack sa mycket." Sa han.

Varmen ar den vanliga.

Jag mar obeskrivligt bra.

Bevittnade en sak idag. En tjej fick mens och det firades stort. Men i hennes ogon sag jag bara fortvivlan och radsla. Ensam i ett rum. Nu ar hon mogen enligt andra men sjalv helt forvirrad.

Allas karlek och omtanksamhet mot mig ar enorm. Inte minst anledningen till varfor jag ar i Indien.

Jag ater paratta at er.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Karin är du på vårt standard internetcafé mittemot skräddaren tro? Har du varit på KPK? Å Sam! Det låter härligt att må obeskrivligt bra!

2007-10-10 @ 13:50:39
Postat av: Mia

Jag bara ler åt ditt inlägg, vad himla härligt att du mår så bra!!
Hälsa Sam, hälsa WEL, hälsa alla vi känner!!
Stor kram

2007-10-10 @ 16:14:35
Postat av: frei

härligt karin. Här i det mysiga höstrusket, inomhus på biblioteket känns arni och seg internet uppkoppling avlägset.... Tänker på dig. Kärlek

2007-10-11 @ 16:04:11
Postat av: Karin J

Jag tänker på dig Karin. Gud vad kul att du har vart och hälsat på
min Indien familj! Träffade du bara Sam eller dom andra också?

2007-10-14 @ 01:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback