Alldeles för längesen någon var förbannad så jag ställer upp =o)

Jag har verken tid eller ork att skriva men detta måste jag bara berätta. 

Var nyss på en såndär stor affär som har allt. Gick och tittade lite i frysdisken på måfå sådär ni vet. Vet ni vad man kan köpa?! FÄRDIG IS!! Små isbitar som ligger förpackade i en påse!! Jag behöver väl inte förklara hur de skulle sett ut om jag köpt dom och satt mig på buss respektive tunnelbanan hem. När "Partyisen" ska fram på lördagskvällen så är det helt plötsligt bara EN STOR ISBIT. Ångrar nu att jag inte kollade var den var förpackad. Skulle inte förvåna mig och det var Kina!! 

Jag blir så jävla förbannad! =o)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men Anna, vaddå det kan ju vara superbra om man har en varm läsk som man vill kyla ner direkt. Det händer ju jätteofta... eller kanske inte..

Hur som helst, så har jag så mycket att göra att jag kikade in här istället. Ren reflex...

2007-10-30 @ 16:41:56
Postat av: Karin G

Hej Anna!

Jag förstår din frustation. Det är så skönt när du blir förbannad.

2007-10-30 @ 19:58:50
Postat av: Elin

Ojojoj,,, vart är vi på väg? som farmor hade sagt.
Och ojojoj vad jag skulle håna och göra narr av den där stackars isen om det varit jag som sett den. Föraktfullt berättat för alla jag träffat över denna idiotiska "uppfinning".
Annars har den vackra hösten kommit till Tidaholm. Ni
kan säkert föreställa er alla färger en klar, kylig och solig dag när träden fäller sina löv längs Tidan... Vackert så man kan gråta!

2007-10-31 @ 14:47:46
Postat av: Mia

Heeej Elin
Välkommen hem från din resa! Har läst med nöje!
Hoppas du trivs bra i nya huset om ni flyttat redan.

Hörs på vanliga mejlen, men jag ville bara säga heeej
Kram

2007-10-31 @ 15:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback