Värdfamilj

Mitt i all himmel och pannkaka, turbulens, cirkus och galenskap så har vi blivit värdfamilj! Till en bebis. Som ska bo hos oss till jul. Den är bara 5 veckor gammal. Väldigt mjuk. Kattunge. Får mitt hjärta att blomma och mitt sinne att slappna av. Den är så pyttepytteliten att den inte kan hoppa upp i soffor eller sängar själv. Jag hade glömt att katter kunde vara så små. Fisken heter en förresten =) Den kommer från Astrids kompis på djursjukhuset och ska bli en julklapp till hennes syster (om vi inte blir alltför fästa vid den). Kom ihåg att djur skapar hem.

Under av alla under så lyckades jag faktiskt skicka in den där uppsatsen precis. Enda anledningen till att den lämnades in är att vi inte har Internet hemma.

I am talking to Justin on MSN when I write this! He says that Jonas is coming to India on the 1 of January and he hopes to meet him. And next week he may move to Tirupur the textile city to work there.

Oj nu stänger högskolan om 5 minuter. Jag tjuvläste lite på de nya indiernas blogg. Någon skrev att de gillade min vattenskadade bok, då blev jag glad!

Hjälp hjälp plötsligt dök bara bröst bloggens adress upp i msnkonversationen och Justin frågade vad det var för blogg... Men där står väl inget på engelska. Shit tänk vad indierna hade tyckt vi var knäppa=)

Kommentarer
Postat av: frida

det star ju massa pa engelska ju
:)

2007-11-20 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback