Rätt åt dom

Äntligen är 12629 kronor i dollar överförda till ett kontonummer på 4 (!) siffror (haha, de på banken trodde inte på att det var möjligt med ett så kort kontonummer och ringde massa samtal för att kolla) i Chennai. Och äntligen är kontraktet undertecknat och skickat över jordklotet tillsammans med ett artigt höstkort. Skönt va? Nu är det bara att vänta tills den 31 december då deras första rapport ska ha inkommit till oss..

Jag har alltså vårt kontrakt hemma ifall någon vill veta något. Och jag tänkte att någon av er andra rätt åt dom-människor kunde skicka ett mail till WEL och berätta att pengarna är överförda. Vore grymmish!

Jag råkade komma in på Rätt åt dom bloggen precis. Jag hade nästan glömt den.. Men den är fortfarande väldigt snygg! Blev lite imponerad av oss. Vi har fortfarande inte fått en enda kommentar dock.

Min självdiscplin har förresten helt försvunnit. Jag som brukade vara så bra på sånt, fattar inte vad som hänt. Hela veckan borde jag har börjat på ett skolarbete (teckenspråk) men jag gör massa annat istället. Först nu förstår jag det där med att alla städar massa istället för att plugga till tentan. Jaja idag blir nog en bra dag i alla fall. Jobba, demonstrera mot rasism, äta middag och dansa. Nu ska jag försöka söka lite fakta, bara betala en räkning först. Den ska vara betald senast om 2 veckor. Ni fattar. Hjälp! Nu är det iaf helg och på helgen kan man inte plugga..

Nu använde jag lite av min tid till att hitta denna bilden. Minns ni.. Nästan 2 kronor. Det fick man många kakor för. Och många bananer. Eller 500 gram vindruvor. Jag har hittat en vindruvsgubbe här i Sverige nu också men han är mycket dyrare. Undra hur många sådana här sedlar det blev av Rätt åt dom-pengarna? Podum.

image799

Kommentarer
Postat av: Karin G

Vad stolta ni ska vara!
Den bilden var så bra så jag kopierade den till datorn. Den var värd att finna Sanna.

2007-11-11 @ 11:11:56
Postat av: Kairn J

Vi har fått ett mail från Ruby så jag svarde på det och sa att du hade satt in pengarna! Kram!

2007-11-11 @ 17:26:12
Postat av: Jakob

Goda nyheter! Kanonjobb RÅD!

2007-11-11 @ 17:36:39
Postat av: Anna

Kul, häftigt att det blev så mkt!!

2007-11-11 @ 19:53:23
Postat av: Anna

Det var det jag gjorde när jag fikade med Mia, prioriterade bort plugg alltså. =o)

2007-11-11 @ 19:57:39
Postat av: Sanna

Å skitbra att du mailade WEL Karin! Ska kolla in Rubys mail sen då. Nu firar jag Fars Dag hos fina Pappa.. Just det RÅD ja. Vad var det nu för namn vi spånade på.. Från pung till mun hahaha just det

2007-11-11 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback