Inari - lapplands innersta mysterium

Hej godingar

Har laddat upp en massa bilder från Lapplandstrippen, men det funkar inte att lägga ut.
Är det någon som vet om det bara funkar på PC och inte på mac..?

Iallafall hade jag, Anna och Jejken mycket intressanta upplevelser i de avlägsna finska fjällen
och som ni alla vet så säger bilder mer än tusen ord. Önskar att ni kunde få se..

Hoppas få återkomma!
Kraam

Tack Anna för att du hjälpte till - här är alltså bilderna:

image844

image843

Jakob är stolt över sitt VIP-kort som användes back stage på "Same Rock". En grym konsert med
olika band från Inari-trakten. En klar favorit var tre stenhårda tjejer som fick två långhåriga finska snubbar att head banga längst fram vid scenen. Obs: Trip (Finlands motsvarighet till Festis) i Jakobs hand.


image842

image841

Redovisning av hur de nordiska ungdomarna vill att den framtida informationsverksamheten ska se ut...


image840

Deltagare från Finland, Sverige, Åland, Färöarna, Island

image839

Group picture vid bussen. En klassiker..

image838

Han som sålde dessa läckra mössor tyckte det var mindre kul att vi tjöt av skratt och provade och fotograferade... men inte handlade...

image837

Anna o Jejken visar att vi är i Vasatokka - ett semesterparadis för såväl ung som gammal.

image836

Här bakom kunde man hoppa i efter en het bastu, det var inhägnat så att man inte skulle simma iväg
till andra sidan sjön. Vi nöjde oss med att springa ut och rulla oss i snön max ett varv. Vet ni hur kallt det är med isflakes på ryggen?

image835

image834

image833

image832

image831

Rovaniemi flygplats med välkomnande isbjörnar.

Prova Firefox istället!

Den sista bilden är inte från Inari Mia får berätta mer.

Jag ska också bjuda på lite bilder från Finland men först ska jag ta mig till Lund, om några timmar drara jag.

/ Anna


Ruth Manorama in Sweden

Kommentarer
Postat av: anna

Oj, förlåt för att jag kapade dig mia... hur hände det??

2007-11-26 @ 17:06:03
Postat av: Sanna

Oj vad roligt med nya bilder på bloggen! Hoppas vi hinner ses under din tid i Skåne. Tyvärr missade du fisken som drog till sin nya familj imorse. Det är sorgligt att vara värdfamilj för man blir lämnad kvar märkte jag.

2007-11-27 @ 14:12:04
Postat av: Anonym

åhh vad fint med ansiktlyftning för bloggen!
Heta pics, helt klart

2007-11-28 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback