Hjeeelp...

imorgon åker jag, Anna och Jejken till supernorra Finland på en ungdomskonferens.
Efter två flygplan och flera timmar med buss kommer vi att hamna i Inari. Jag har en tunn jacka och mesiga smala jeans där det inte finns plats för långkallingar (som jag inte heller har)...

Anledningen till "hjeelp" är att jag är så bussrädd ni vet (kommer ni ihåg vad jag berättade första gången vi träffades på Kärsön hahaha) och nu ska vi halka omkring i norra Finland på snöiga vägar och dålig belysning (mina fördomar är ganska grova) och jag kommer inte att kunna slappna av.

Hoppas återkomma med fina bilder efter helgen.
Kram o sånt



Kommentarer
Postat av: frei

hoppas du har nagon att validera stretchingen med. Bade anna och jakob har ju erfarnheter av bade stretching och validering. Sa shoot! Modigt :)

2007-11-21 @ 18:36:09
Postat av: stefan

Lycka till vänner!

2007-11-22 @ 23:05:50
Postat av: Sanna

Skojigt! Jag tror jag har läst om den konferensen förr och tänkte nog åka förra året. Berätta hur det var! Hoppas ni fick se lite snö tänkte jag skriva. Men så kom jag på att det säkert redan snöat i nästan hela landet. Kram kram kram

2007-11-26 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback