Fisken

Idag skolkar jag ofrivilligt men gärna! Råkade bli sjuk vilket var det bästa jag kunde bli just nu då jag behöver en paus. Annars hade jag inte tagit den. Då kan jag ha en sådan här lugn dag där jag bloggar lite och har det skönt och jättelugnt och gör precis vad jag känner för!

Ikväll kommer en YPDkoordinator hem till oss och pratar om värdfamiljskap. Spännande! Från den andra sidan.

Nu ska ni få se bild på underverket Fisken som jag har berättat för er om... Mycket nöje!

163242-823


image828

Här är mina groddar förresten. Himla fina va? Jag sätter in en bild på dom här helt enkelt eftersom jag är så himla stolt. Första gången jag groddar.

163242-824

Här är den plastsaken jag fick av Ahinos familj, den som spelar hög musik och blinkar massa ni vet. Den har fått en hederplats i vardagsrummet och är ett jättebra partytrick att dra till med!

image829

Hejdå för denna gången fina!

Kommentarer
Postat av: Karin G

Jag diggar plastsaken.

2007-11-20 @ 15:21:37
Postat av: Frei

Ah sanna du e minnsann en riktig hejare pa det mesta!
all karlek, i kall firar vi THANKS GIVING i Fisk-kollektivet!

2007-11-20 @ 16:09:14
Postat av: Anna

Åh, jag måste snart komma och hälsa på!! Jag ÄLSKAR fisken och er också förstås men Fisken alltså...mmm!!

2007-11-20 @ 20:42:22
Postat av: frei

ja vad roligt med besok!
Kom kom bara kom......puss

2007-11-21 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback