De nya oss

Den här helgen har varit helgen efter den stora tentan. Skönt att den är gjord, resultatet återstår att se.

Jag har haft min minsta lillasyster på besök, som ju inte är så liten längre. Vi har myst som bara systrar kan göra, tror jag. Ätit på restaurang, gått på museum och kollat på film. Hur mysigt som helst! Lovisa åkte hem igen imorse innan jag tog mig till Kärsögården för att träffa de nya "oss". Jag visade de lite bilder från Arni och svarade på deras många frågor. Gav dom även ordentliga toalettinstruktioner såklart (vad trodde ni annars om mig). De verkade vara ett bra gäng, kanske lika bra som oss, och jag tror, lika taggade. Som ni ser på bilden är de bara sex deltagare, en har redan hoppat av, men det vet ju vi, att CIU är duktiga på att ersätta avhoppare.

Det var lite konstigt att vara där på Kärsögården utan er, kände mig lite som en outsider men ändå inte. Men kära Mia var ju där såklart. När jag hade klivit av bussen, på Klarabergsviadukten ni vet, kändes det tråkigt att bara åka hem. Vet inte om Mia kände samma men vi tog i alla fall en fika ihop. Senare besökte vi marknaden Street, och som ni vet så blir det ju alltid lite shopping när jag och Mia slår oss ihop. (Mia köpte en virkad väst, jag en mössa och en kjol.) Vi ringde till Jonas också, han ska åka till Indien på nyårsafton!

Ja, ja, här är dom iaf...

image800

(Tjejen uppe till vänster kommer från Linkan ifall nån av er (Karin eller Jakob) känner igen henne.)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj vad roligt och konstigt att se. Bra jobbat Anna!Vem är handledaren egentligen? Jag gissar på hon uppe till höger, eller nej hon nere i mitten. Jag intervjuade han killen där nere till vänster i Malmö och han verkar skitbra. Han är för övrigt min mammas arbetskamrats son.

2007-11-11 @ 21:17:53
Postat av: Jakob

Ja. Kan nog stämma, det här gänget skulle kunna vara lika bra som oss. De har ju redan hittat mysiga rummet iaf.

Kred för bilden!

2007-11-11 @ 21:27:33
Postat av: Anna

Handledare = nere till vänster

2007-11-12 @ 07:57:51
Postat av: frei

ja shit, varlden fortsatter att snurra. Shit, konstigt, snart ar de i arni :) vet vi nagot om om nagra gamla vardfamiljer ska bli i ar igen? Min ska tydligen inte.....
fint anna, forstar om det kandes mkt markligt

2007-11-12 @ 11:19:03
Postat av: Sanna

Å dom är så söta! Vad frågade dom dej Anna?

2007-11-12 @ 14:29:11
Postat av: Anna

Ja, dom kommer nog få det bra tillsammans. Oj, mkt... Klädkoder, vad ska man ha med sig, språk, maten, kastsystemet, rismage, toalettanvändning, vad kan man köpa i Arni, hur var det i Tidaholm m.m. m.m.

2007-11-12 @ 16:07:14
Postat av: Karin J

Vad kul att se Anna! Jag säger som Frida saker och ting rullar vidare även om man inte tror det för man fokuserar så mkt på sitt eget liv. Anna, vet du om tjejen från Linkan heter Tora?
Kram till er alla!

2007-11-12 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback