Tibetaffaren.

Tank att man kan uppskatta ett handfat och en toalett med toapapper sa mycket! Ja, det ar ju inte det enda jag uppskattar har men de sager ju en del nar DE kanns som en lyxtillgang.

 

Egentligen har jag inte lust att sitta har att skriva. Finns sa mycket annat att njuta av. Igarkvall hittade jag varldens skonaste affar med hantverk fran Tibet. (Det pirrar i magen nar jag tanker pa det armband som jag kanske ska kosta pa mig senare idag.) Vet inte hur lange jag var dar inne igar. Satt och valde ut parlor till ett halsband som jag ska tra i Tidaholm samtidigt som jag pratade med killen som jobbade dar. Musiken, den trevliga killen och dom fina sakerna gjorde mig hog och jag fick en annan kansla av indien. Nar jag lugnt vandrade ut fran affaren sag jag mina vanner sitta dar pa en restaurang. Jag bestallde vad jag ville ha och at, men jag var lite som i en dimma hela middagen. Ska helt klart dit ikvall igen. Kanske pilla i nagra parlor och bara njuta av atmosfaren.

 

Vi har det bra!!!

 

/a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback