Sista veckan i Arni

Visa användarens pass
Vannakam!

Sitter just nu pa internetcafeet och ar otroligt glad att det finns flaktar for nu borjar det bli nastan olidligt varmt. Det ar valdigt manga som ar sjuka nu sa nar vi trffas tar vi fram madraser och skapar en horna dar sjuklingarna far har. Aven jag har akt pa en forsylning det ar lungt lite synd nu bara nar det liksom ar sista sporten.
Mmm.....det ar ju bara en vecka kvar innan vi aker fran arni och innan dess ska projektet vara klart, vi ska ha vara tva sista dagar pa jobbet, kopa presenter till vardfamiljen, packa, och fira kvinnodagen. Men har inte den redan varit tanker ni da....jo men de passade battre pa tisdqag och dessutom kunde forelasaren inte komma den 8:de...haha sa gor man har i Indien.
Jag diggar ocksa starkt Indiernas syn pa tid sager man nio manar man egentligen halv tio.

Som sagt det ar mycker att sta i nu och aven fast jag ar forsyld har vi haft intevjuer bade idag och igar ....det ar tur at det ar sa roligt annars skulle man inte orka med.

Annars Har vi haft slappa dagar pa dagcentret och nastan hela gruppen har hangt dar pa lunchrasten. Dessutom har dom haft nan typ av bakworkshop dar som vi har varit med lite pa ...eller jag om jag ska arlig har jag inte gjort sa mycket man man staller ju alltid upp att ata. Men tanterna och kvinnorna gillar mig och alla vill at jag ska hem till som och ata middag.

Jag borjar forsta att nu att jag kommer sakna det har man har ju blivit som en liten del av Arni och sin vardfamilj. Bara en san sak matt om famijen inte ar hemma och har last den stora grinden sa gor ju det inget for man kanner ju grannarnaoch kan ga till dom eller sitaa och prata med Juliete min favvo granntant...forovrigt den minsta tant jag sett i hela mitt liv.
Men snart borjar ett nagot nytt. Det blev annu mer varkligt i Onsdags nar vi fick reda pa vardfamiljen och jobben i Tidaholm.

Som jag sa aker vi fran Arni om en vecka man vi aker minnsan inte till Sverige direkt som niu nog vet. Nej da satte vi oss pa ett Indiskt tag i 17 timmar Kerala och Kovalam beach. Ska faktist bli en super skon kontrast att leka turister, ligga pa playan och skita i alla kladkoder. Det ar vi varda!

Horde att snon ar borta i Sodra Sverige..kanns konstigt at missa vinter och andra sida far vi ju 2 sommrar;).


Visa användarens pass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback