Mitt i paradiset.

 

Tjoho i vagorna! Helt underbart! Tror inte att det finns nagon som kan uppskatta detta mer an vi. Fran dammiga Arni till paradiset. Visst kanner man lite avsmak for lattkladda turister, nar man sjalv vet kladkaderna. Men jag har inte tid att irritera mig. Ska bara njuta sa mycket jag bara kan nu!


Ser fram emot att greppa det immiga olglaset till middagen ikvall...till det ska jag ha mat som INTE innehaller ris. Jag, Karin G och Jakob delar rum och vi har grym utsikt over stranden som ligger tio meter fran hotellet! Den friska havsluften flaktar emot mig och jag bara suger i mig av den.


Detta kommer bli fyra skona dagar med god mat, mycket vila och sol och bad, framfor allt BAD! Att hoppa i vagorna idag var helt underbart befriande.


Tagresan hit gick forvandsvart bra, imponerande for att vara Indien. Vaknade dock klockan halv fem for att mina resekamrater pratade och pratade. Anledningen till det visade sig att Sanna blivit av med sin ena vaska. Det blev forstass rabalder men polisen var anda hjalpsam. Hon har gjort en anmalan, vilket var lite omstandigt och tidskravande. Men vi ar alla glada anda. Vem kan inte vara lycklig i paradiset!

 

 

Hopp och hej!

 

/a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback