Bara tva veckor kvar i Arni



Bild 1: Den har kvinnan saljer gronsaker ganska nara dar jag bor. Alltid lika glad och go. Ibland far man en tomat gratis.

Bild 2: Yogalektion pa WEL. Den har ovningen tar 30 sekunder, men benen brukar borja darra redan efter 15. Prova sjalva gora yoga i 30 gradig varme..

Bild 3: Anna, jag och Sanna var hos skraddaren for att bestalla kjolar och blusar. Vi mattes mycket noga och det kandes sa kul och bestalla skraddarsydda klader. Nagra dagar senare nar vi provade vara mattsydda kreationer upptackte vi att de maste gjort helt fel. Blandat ihop vara matt och tyger och allt satt mycket konstigt. Sa de sydde om lite, till Sanna fick de sy helt nytt. Det slutade med att Anna fick en av mina blusar och jag har aldrig anvant resten av mina klader. Men det var en rolig stund hos skraddaren...

Nu ar det bara tva veckor kvar har! Kanns sa konstigt. Vill hinna med sa mycket innan vi aker. Avsluta allt pa ett bra satt. Imorgon ska jag och John beratta vilka familjer och arbetsplatser paren ska fa i Tidaholm. Det kanns roligt!
Hej sa lange!
/Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att detta är mycket spännande!
Else-Marie

2007-03-13 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback