Sunils första simtag

image474

      

Han toppade tårna. Vid mitt kommando, hoppa i,  gjorde han det. Han är modig min paris.

Från att aldrig ha badat i hela sitt liv gjorde han ett utomordentligt första försök. Vem bryr sig av att badbyxor inte gick att få på honom (kulturella skäl), en del människor badar ju med kläderna på.

Hans personliga simlärare var jag och tro det eller ej så fick jag faktiskt bada tillsammans med honom i bikinni. Han bara skrattade. Det var nog mer jag som kände obegahet i det hela, av att veta vad han kanske egentligen tänker.

Han var som ett barn i vattnet. Mera, mera hela tiden. Räkna skulle jag göra när han ner under ytan tog sig för att se hur länge han kunde hålla andan. Så sött.

Ibland är det bra att ha en värdfamilj med pool.  Den 7 juni 2007 badade Sunil för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback