Snabb omställning...


Vi konstaterade innan vi skiljdes åt att vi nuförtiden är ganska vana vid att livet vänder, ny
vardag väntar och att hej då inte behöver betyda att man aldrig mer ses igen. Sorgligt? Japp,
men också härligt att nya äventyr hägrar.

Efter att ha sovit, sovit, sovit vaknade jag upp hos min kompis i en tom studentkorridor i Uppsala. Köket här är
inte av denna värld (trots att de satt upp en skylt ovanför köksdörren: "Reinlichheit macht frei") och det är tur att jag bara ska bo här tills på onsdag då det blir Fjällgatan i tre veckor och sen till låtsasmorfar Svens trygga palats med sovloft och gasspis.

Fördelen här är att man kan lyssna på musik högt utan att någon sticker ut huvudet och insinuerar att hon inte kan sova;-)

"So I heard it´s no good to run,
but it feels so much better now that it´s done
and tonight I have to leave it.

Why don´t you give love?
Why don´t you give love?

Tonight I have to leave it"
(Shout out louds - Tonight I have to leave it)

Tack alla söta för skivan - jag ska börja varje dag med att hoppa upp ur sängen och dansa.
Då kan man inte bli annat än glad!
Nu middag med goa vänner nere vid Fyrisån..

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback