Skanör igen

Hemma igen...

Vad konstigt det känns att vara hemma och inte ha något annat planerat än midsommarfirande och att börja jobba om två veckor. Ny erfarenhet. Inget att lägga tankarna på typ jobb eller resa. Men det börjar kännas härligt med så mycket frihet, det är inte ofta i livet som man har det.

Jag har packat upp, sovit jättemycket, skrivit dagbok, badat i havet, blivit nykär i min kattunge och börjat träffa kompisarna. Och så letar Frida och jag efter lägenhet för fullt. Jag tänkte att  ni alla kunde komma och hälsa på oss till Malmöfestivalen om vi hunnit flytta in tills dess. Fast det har jag i och för sig inte pratat med Frida om =)

Jag drömmer fortfarande om er på nätterna och liksom Frida kollar jag bloggen ofta ofta. Ibland kommer jag på mig själv med att tänka på engelska och ibland känns det nästan omöjligt att säga skånska r!

Imorgon kommer Frida ner här och badar med mig ett litet tag innan flyget går till Syrien. Det ska bli spännande att se hur det känns att träffas hemma hos mig, i min vanliga miljö..

Jag tänkte boka biljett till återträffen hos dig Anna snart, jag kommer nog 13.00 på fredag och åker 16.30 på söndagen om jag minns rätt. Det blir skojigt det!

Nu skulle jag ner och bada på stranden, men solen verkar ha dragit sig undan helt. Det blir nog en glass istället!
Kram på er alla
Sanna

Kommentarer
Postat av: Frida

hej kära, klart att det är ok. det är faktiskt helt genialiskt....klart folk ska komma till malmöfestivalen och hänga med oss :) det kommer bli så himla skoj....
lalhe och timbak......de tackar väl ingen nej till...?!?!?
Ses imorgon fina du, haha känns konstigt att vi ska mötas igen, så snart....puss

2007-06-20 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback