Morfar smaskar i stil med John och andra små grodor

PK kom i mina tankar, om han kan cykla från Indien till Sverige kan jag cykla två mil från stan till sommarhuset. Jag tog mig knappt halvägs på cykel till sommarhuset. Motvind, flås och ont i halsen.  Men denna omtanken i planen gjorde att jag hann ta mig ett dopp och byta kläder för att ta mig till den årliga midsommar dansen i Böna sand, något jag knappt hunnit om jag cyklat hela vägen. Jag dansade som aldrig förr och raketen har aldrig varit roligare att genomföra.

Shit hade jag på landet med så det rensades bort tillsammans med tröjor från mellanstadiet. Ett glas baileys hanns dock med till en god bok vid namn Moderna Indien.

Jag har reflekterat över att morfar smaskar förut men aldrig hade jag kunnat trott att det var i omfattningen a la John. Kanske lax och jordgubbar gör sitt för det är ju så himla smaskens.

Anna, jag tycker om dina kloka ord.
Mia, jag tänker på dig med o visst är det skönt att livet går vidare.

Glad midsommar på er
Tusen kramar



Kommentarer
Postat av: PK

Trevlig sommar. Tänker mycket för er.
Varma hälsningar PK

2007-06-27 @ 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback