Jag tycker det här är jobbigt...

image554

Något om världens/omgivningens tystnad/förnekelse.

Kommentarer
Postat av: mia

Stiffe, jag förstår hur du känner... man känner sig aldrig så värdelös som när man måste besöka arbetsförmedlingen..

2007-06-27 @ 12:08:11
Postat av: karin g

Stefan, jag vet det suger. Det var när det sög som jag fann SWY. Du hittar ngt. Jag tycker om Stefan vare sig han har jobb eller inte. Men jag vill att Stefan ska vara glad. Jag ringer "be till gud linjen som John gör" Kram o puss

2007-06-27 @ 14:56:12
Postat av: Jakob

Försökte också på "be till Gud linjen" men det var upptaget, typiskt. Nu räcker det för det mesta med god karaktär, en gnutta självkännedom och mycket tålamod för att få ett jobb. Och de tre är ju Stiffe i ett nötskal så I have feeling att det löser sig. Ser fram emot att maila dig på din jobbmailadress. Håller tummarna. Båda alltså, vilket gör det svårt att använda tangentbordet. Ses!

2007-06-27 @ 15:17:49
Postat av: Anna

Det är för djävligt... jag blir så jäävla förbannad!! =O) Nej då, men jag vet, som många andra också verkar veta, hur det känns. Man sitter där och förklarar sin situation och hon/han antecknar. Som om hon brydde sig! Men jag skrattade åt bilden... inte för att det är roligt utan för att din handläggares formulering är så tafatt. Säger som de andra, kämpa på! AMS kan man inte räkna med, man får ta tag i det själv. (Men det är ju bra att anmäla sig för statistikens skull.) Det finns en hel arbetsmarknad som väntar på just dig Stefan! Go and get them!
Kram

2007-06-27 @ 17:04:34
Postat av: Sanna

Vilken talande bild. Får en att förstå. Ser mycket otrevligt ut.. Du förtjänar det bästa jobbet.

2007-06-27 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback