Snörvel, host host

I måndags var jag på arbetsförmedlingen. Jag klarade av att vara där i 1 timme utan att bli arg, deprimerad, superarrogant eller håglös... detta genom att försöka hålla mig distanserat nerutralt vänlig till de som jobbar där... jag skrev in mig... snirklade mig ur tvånget att gå på deras basinformation där man lär sig hitta på deras hemsida.. gick ut och fikade med några vänner... men sen blev jag superförkyld och allergisk på samma gång. Fick släpa mig till Sabbatsbergs närkut och lite effektivare allergimedicin än den man hittar på apoteket. 

Idag har jag legat febrig några timmar, läst lite och dvalat restan av tiden. Tur att man har fina vänner som kan skära upp kall mango i lagom små bitar och som kan passa upp när man känner sig som en ynklig varelse.

Jag säger inte att detta är arbetsförmedlingens fel på något sätt att mitt immunförsvar "vamosade", men håll med om att det var konstigt ;-)

Känner mig för övrigt redan bättre och planerar nu snart att åka till Skåne. Tjoho vad kul!!

Anna - du är rena reklamen för Umeå. Till och med en norrlandsskeptiker börjar bli positivt inställd!
Sanna - modigt och bra gjort! Speciellt som du verkligen tänkt till och fattat ett riktigt beslut!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Mia jag bor ju i Skåne! Om du kommer i närheten av Malmö så hör av dig. Puss o kram

2007-07-05 @ 12:31:46
Postat av: Mia

Absolut!! Du håller väl inte på att regna bort förresten..?
Kram kram

2007-07-07 @ 15:19:48
Postat av: Anonym

nej ja e på öland å här skiner solen, men snart e ja tebaka. Ses då :)

2007-07-09 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback