Mot Överberga! Varsågod Mia och alla andra:

Nu börjar det ju faktiskt dra ihop sig på riktigt... =O)

Bara lite praktiska saker.
Vi kommer ha mammas hus för oss själva hela tiden så det finns plats för alla, även om några kanske får sova på madrass. (Mammas hus: Ett mysigt, ganska slitet hus i lantlig miljö med en och annan husmus.) Skulle vara bra om alla kunde ta med sig sina egna lakan, eftersom jag inte kommer hinna tvätta innan jag själv åker tillbaka norrut, och det vore ju synd om mamma måste göra det. Glöm inte badkläder heller.

Sanna kommer till Köping klockan 13.00 vad jag förstår. Karin G klockan 12.29. Det tåget som Karin kommer med passerar även Stockholm så det vore ju smidigt om Mia och Stefan hoppade på det där. (Egentligen vet jag inte om det är samma tåg men det kommer hur som helst fram samtidigt till Köping och det är det som är poängen.) Det går från Stockholm 11.06. Då när alla, som ska hämtas, är hämtade åker vi och handlar det som vi tror vi behöver för helgen, och tar oss sedan till Överberga. Både Marin och Jaken kommer lite senare med bil. Runt sjutiden kanske.

Kanske att det passar med en lugn kväll på fredagen. Alla har ju rest långt och så. Lite up-to-datesnack, mat, fika och så. Får väl skapa vår egna lilla Kärsögårdsstämning.

Om vädret tillåter kan det ju vara trevligt att paddla som vi har pratat om, på lördagen el så. Jag för min del har bestämt mig för att sova inomhus båda nätterna. Alltså inte i vindskyddet som vi pratade om innan. Men den som vill får naturligtvis. Då finns det sovsäckar och liggunderlag som jag ordnar med.

Annars har jag inte planerat in några aktiviteter. Vi har kubbspel, krocket, gitarr, fotboll och lite sånt ni vet. Och så har vi ju ArniBarni spelet och varandra. (Den som vill besöka den populära alkispuben "Hunters Corner" är välkommen men jag stannar hemma.) Allt beror ju lite på vädret också. Vi har ju två bilar nu så vi kan ju ta oss vart vi vill.

Jag tror det kommer bli skitkul och jag längtar som en galning!

Känns det mer under kontroll nu Mia?


Puss och Kram på er. Ses väldigt snart!

/a.

Kommentarer
Postat av: frida

ahhhh ha sa himla roligt....jag tanker pa er! Har ar det gudomligt vackert. Min kompis hamtade mig pa flygplatsen, vi akte till blalagoon, sen har vi varit lite i reykavik. Imorn blir det raodtrip till stallet, ca 5h, Hoppas hinna med lite stopp.
e de har typ down town eller(jag forsoker lasa kartan)
Haha down town reykavik e typ som down town simrishamn
(dagens citat av min kompis som ovveraskar med sin islandska, jag e djupt imponerad).
Puss alla. halsa kolsva

2007-07-14 @ 23:35:25
Postat av: frida

ahhhh ha sa himla roligt....jag tanker pa er! Har ar det gudomligt vackert. Min kompis hamtade mig pa flygplatsen, vi akte till blalagoon, sen har vi varit lite i reykavik. Imorn blir det raodtrip till stallet, ca 5h, Hoppas hinna med lite stopp.
e de har typ down town eller(jag forsoker lasa kartan)
Haha down town reykavik e typ som down town simrishamn
(dagens citat av min kompis som ovveraskar med sin islandska, jag e djupt imponerad).
Puss alla. halsa kolsva

2007-07-14 @ 23:35:38
Postat av: Anna

Bluelagoon...åhh, lite avis blir jag allt. Snart slaktsäsong...kanske skulle...nej, nej!

2007-07-15 @ 12:04:12
Postat av: Sanna

Anna, vad glad jag blir! Plötsligt blev det alldeles verkligt när du skrev sådär. Och vad fint du verkar, eller nej, vad fint jag är säker på att du har fixat för oss. Perfekt tror jag. Längtar efter att paddla kanot med dig och de andra. Och kanske skulle man ta och sova i det där vindskyddet också..

2007-07-15 @ 12:21:19
Postat av: Anna

Hehe, ja det blir nog bra men förvänta er inte för mycket. Jag har faktiskat inte fixat mycket alls...är ju liksom på distans. Men jag längtar ändå!

2007-07-15 @ 15:08:24
Postat av: Sanna

Jag tycker i alla fall att det där med eget hus, två bilar, paddling och möjlighet att sova utomhus låter ganska okej =)

2007-07-15 @ 19:52:28
Postat av: Sanna

Tror med att det blir bra. Jag tycker i alla fall att det där med eget hus, två bilar, paddling och möjlighet att sova utomhus låter ganska okej =)

2007-07-15 @ 19:53:25
Postat av: Sanna

Tror med att det blir bra. Jag tycker i alla fall att det där med eget hus, två bilar, paddling och möjlighet att sova utomhus låter ganska okej =)

2007-07-15 @ 19:54:09
Postat av: Mia

Allt är solklart och låter grymmish härlish...
återkommer med tider och så...

2007-07-15 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback