Kommer sakna Alf ju.

Sista dagen på jobbet är avklarad och då säger jag som Stina när hon slutade jobba: "Nu är jag ledig, nu får jag göra vad jag vill." Det är skönt men tårarna var inte långt bort när jag kramade, en av pensionärerna, Alf hejdå. (Okej jag är jävligt blödig men) han är verkligen min vän och jag kommer sakna honom. Vi har bestämt att jag ska hälsa på honom en gång innan jag åker söderut och att vi ska skriva brev. Hade jag bott här hade jag tagit honom till min morfar, hade varit mysigt det! Skönt att ha en vän som är 92 år, känns liksom hoppfullt på något sätt.

Trots att detta är lite sorgligt så ska ledigheten förstås firas i kväll, blir väl spritfest och en jävla massa dans. Och det kan ju faktiskt hända att jag jobbar någon mer dag. Eller kanske att jag ska vara bara ledig... Har inte riktigt bestämt mig. Börjar skolan redan 20 augusit har jag fått reda på. Sommaren blev liksom lite kortare och jag kanske måste vara lite ledig. Äh, skit samma!

På fredag kommer Jakob och hälsar på, då kanske det dyker upp nått inlägg under rubriken: Såhär kul har vi det i Umeå.

Vill även passa på att tacka för den fina helgen vi hade tillsammans!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis Anna till att jobbet är över. Klart du ska vara ledig lite innan skolan. Stiffe, jag har glömt (eller aldrig hört) hur man loggar in på det där forumet. Kan du inte mejla uppgifterna till mig?
[email protected]
Schyrre

2007-07-28 @ 16:02:22
Postat av: frei

:) han later som en hærlig farbror den dær alf. Han kommer nog sakna dig, men va fint! Du kommer nog passa ypperligt som sjukskoterska :)Klart du ska va ledig lite.....sæger jag som fudnerar pa att skjuta upp min vistelse hær lite grann. Da blir det inte mkt eldigt for mig heller.... :) Næ eldigt lær det ju inte bli i islandet, men varmt vatten de har de :) Badade i heta pottan igar :)
Ha det sa bra och njut av ledigheten!
Jag forvantar mig minst ett sant inlægg och en dikt! Vi ær hær for att skapa traditioner.
Puss

2007-07-29 @ 11:03:39
Postat av: Sanna

Vad hände med inlägget? Jag ser fram emot det!

2007-07-30 @ 19:10:45
Postat av: Anna

Du får hålla dig till tåls, han har inte kommit än... på fredag.

2007-07-30 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback