ELD äntligen

Goddag!

Har nu skickat textförslag till era ELD-certifikat på era mejl. Hör av er 
med synpunkter till ändringar eller tillägg. 

Har det mycket bra, full rulle med småresor hit och dit. Här i Stockholm är det sol och uppehåll för tillfället. 

Lite oflyt i hushållsvärlden:
1) Jag har lyckats döda Svens älskade bonsaiträd. Känns inte bra alls. 
Alla små blad har trillat av och jag försökte beskära den för 
att den skulle ta sig. Men nu ser det bara ut som en torr stam. 

2) Drog ut en sladd bakom kökssoffan för att jag skulle koppla in
min bärbara dator. Jag trodde det var till brödrosten, men det var tyvärr till kylskåpet.
Sen åkte jag bort 5 dagar. När jag kom tillbaka luktade allt lik och ond bråd död. Det 
hade till och med kommit flugor in i kylskåpet. Det går knappt att beskriva hur
en rutten ruccolasallad med avokado kan te sig utan kyla några dagar...

Annars bra som sagt, nu fika med kompis på Lewinskis, inte som Julius men ändå;-)!
Kram Mia


Kommentarer
Postat av: frei

mia din stackare, kunde inte lata bli att skratta lite da jag læste om kylskapet :) du e for go!
snart komme helena och bertil hit, ska bli sa roligt! Sa har jag borjat læsa arn bockerna idag :)
Kan vi ta ELD nær jag kommer hem?
kram kram

2007-07-30 @ 16:36:07
Postat av: Mia

Freitag, visst kan vi ta ELDEN när du är hemma igen. Inga problem.
Härligt att helena o Bertil kommer. Himla kul att de verkligen åker till Island, att det inte bara rann ut i sanden.
Kram kram!!

2007-07-30 @ 17:58:40
Postat av: Jakob

Oerhört härlig episod med kylskåpet! Tack för ELD:en.

2007-07-30 @ 20:38:16
Postat av: Anna

Hade kunnat vara jag, skönt att det finns fler som är männskliga. Lite kul var det också.

2007-07-30 @ 22:54:39
Postat av: Anna

Hej igen. Blev så nyfiken att jag kollade mailen på en gång...men jag har inte fått något ELD. Kanske att du inte hunnit, men jag tänkte ifall det blivit något fel.

2007-07-30 @ 23:38:07
Postat av: Mia

Anna, jag skickade till [email protected]
har du en annan adress?
Jag provar skicka igen:-)

2007-07-31 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback