Citat från Indien-Sverige utbytet 2007

VVVP: Vad väntar vi på?!

 

That?s the sperit!

 

Ja det var ju någon Mia berätta om som hade brutit benet. Ja hon va helt knäckt! (Ordvitsar är ju alltid kul)

 

Nu ska vi prata om hur vi får ihop det med våra parkamrater. Även detta sagt utav vår kära handledare.

 

Ja vem fan gillar brokolli! Lars sa detta och ni vet ju själva sammanhanget för jag orkar inte dra det.

 

Ja det var ju bättre det här om man jämför med ?soppan från helvetet? som vi fick igår.

Sa Lars en annan gång när kocken stod brevid.

 

Ja vi hade ju mkt diskussioner om namnet på vår projekt. Frida var ju länge inne på ?Arni Barni? men så helt plötligt fick hon en annan snilleblixt hon tänkte att pengarna ska ju gå från plånboken till barnen i Indiens hjärtan och kom därför på den briljanta iden ?Från pung till hjärta? och detta utvecklades sedan, ni som var med minns för detta passar sig inte att skriva på bloggen.

Australianska räkan. Det är ju ett känt fenommen att allt blir roligare när man är övertrött.

 

Har ni dörr på er toa? Ja samtalsämnena blev ju lite andra i Indien.

 

Ja det var allt för mig. Kom gärna med mer citat. Mia du och jag skrev ju en hel lista på tåget tappade tyvärr bort den!

 

Ha det bra, lev livet och ät mycket glass. Min sommarfavvo är lätt Solero smothie blueberry och banan. Sitter för övrigt här och diggar till Pär gessle han spelar i stan och det hörs jätte väl ända hit!
Ett filmtips med förresten för regniga dagar. Se "Little miss Sunshine" om du inte redan gjort det, underbar!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha Karin, du fick med en hel del klassiker... men visst var det Nya Zeeländska räkan (läkarn)som bodde i Stiffes värdfamiljs hus.
Är i Helsingborg och det bara regnar hela tiden. Superbra för då kan jag äntligen skriva klart era ELD-grejer samt rapporter till Lars.
Kram Alla!!

2007-07-14 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback