Återträffen i Kolsva

163242-642163242-644


Ja visst var det en underbar återträff! Med bad och paddling men mest och bäst av allt bara hänga och prata i Annas trädgård. Fint väder hade vi ju med och det måste varit meningen eftersom regnet kom tillbaks direkt när jag kom hem till Linköping, vet inte hur det var för er andra. Vi lyssna på "tonight I have to leave iit i bilen och jag fick lite den där nu skiljs vi åt känslan igen men inte alls lika farligt den här gången förstås.

Synd att du inte kunde vara med Hellrotskan, men här kommer iallafall lite bilder du kan titta på, hoppas du har det grymt på Island.

Kommentarer
Postat av: Karin J

Beach 07 forever...eller vad säger n.

2007-07-23 @ 22:42:28
Postat av: frida

Tack kæra karin for dina fina bilder....jag du den dær hellrotskan kan man ju aldrig lita pa.....men hon har det toppen pa island....
Det far ju bli sa att alla maste komma och titta pa var nya lægenhet och da far vi mojlighet att ses. Gice me more details, come on.
Bless (hej da pa islændska)

2007-07-24 @ 01:32:47
Postat av: Sannan

En nyhet är att lungin är väldigt bra som sovsäck också! Det märkte jag på tåget hem.
Sen har också jag tänkt en del på hur kul det ska bli när ni kommer ner till Malmö och hälsar på och äter falafel med oss. Alla är förstås mycket välkomna att hälsa på själva också. Puss och kramar

2007-07-24 @ 13:24:13
Postat av: stefan

Hej hej. vi hade kul, det var bra! ingen verkar ha sett att jag skrev det här så jag skriver det igen.
kolla adressen!
hej

Postat av: Mia

Tack Anna och tacka din mamma för att vi fick bo hos er! Super på alla sätt. Och vilka ideér som flödade...
Kram alla och till Freitag med såklart

2007-07-25 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback