Tivoli i Vellore

Tivoli i Vellore

Fredagkvall pa tivolit. Nastan som pa Grona Lund. 5 rupies i intrade (mindre an 1 kr) och varje ak kostade 15 rupies. Jattekul att se alla heltackta muslimska kvinnor roa sig. Burkorna fladdrade i vinden nar de akte snabba karuseller. Jag vagade mig upp i pariserhjulet (ar lite hojdradd) tillsammans med Stefan. Forsokte vinka glatt till Karin J och Niruba som satt i korgen bredvid, men sen drabbades jag av fniss-skrack och fick bara halla i mig krampaktigt nar den fick fart och snabbt snurrade varv efter varv. En extra dimension till spanningen var ju att det kandes som den skulle ga sonder. Hoppades bara att den inte skulle falla ihop just nar vi var hogst upp.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Elin

När ni kommer till Tidaholm skulle vi kunna ha som utflykt att åka till Liseberg.
Så att alla deltagare kan jämföra tivoli med tivoli.
Kostnaderna för det lär dock överstiga en krona!

2007-01-31 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback