Pa semester...

Tjena Anna, Sanna, Karin och Karin, Stefan, Jakob och Frida (och resten av ganget)

En liten halsning till er i dammiga Arni. Jag ar i Kerala pa Kovalam beach och bor i ett mysigt hotellrum vid stranden (300 rupies/natt). Grymt fin strand med vit finkorning sand och en helt underbart fin solnedgang. Lite ovant bara att se en massa avkladda feta tyskar i tangabadbyxor, men det ar val sadant som ingar pa en turiststrand var man an i varlden kommer. Naval, har inte hunnit med sa mycket an. Ska ata middag snart, finns en massa fina fiskrestauranger. Imorgon kanske jag aker vidare till en lugnare strand som har ett yogaresort som verkar bra och lugnt. Passar mig battre tror jag!

Vi hade bra dagar i Pondicherry (jag, John, Ruby, Graga, Anitha och Lars). Hann med diskussioner och utvarderingar och lite planering och en del shopping. Oj oj oj, vilka roliga affarer, dar ligger Arni risigt till kan jag beratta..

Hoppas ni fatt snackorna jag plockade till er (gav dem till John) och varldskartan som ar till MD School!
Ta hand om er, at lite idlis for mig med. Tror inte jag ska bestalla sadana imorgon till frukost!

Kram kram Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback