Imorgon aker vi...

Gruppen i Vellore


Hej igen


Har bild fran gardagens utbildningsdag. Finns mycket att beratta om den, men det tog lite tid att ladda upp bilderna och nu nar jag ska skriva text haller jag pa att smalta av varmen (takflaktarna slutade funka for ett tag sen) sa det blev mycket kort. Iaf det var en bra dag!


Imorgon aker vi pa mittlager alltsa. Stannar tills tisdag eftermiddag. Jag och John haller pa att forbereda som bast och det ska bli kul. Ikvall sover hela ganget pa WEL for att vi ska kunna ga upp tidigt och packa in oss i bussen (egen buss - yes!) som tar ca tre timmar upp pa sma bergsvagar... inte sa farligt faktiskt, lite pirr i magen nar man far mote med tutande buss bara, men det ska nog ga bra hehe..

Nasta vecka far vi roligt och efterlangtat besok av Lars fran CIU i Stockholm. Han ska, forutom att ta med sig godis och diverse andra saknade prylar fran Sverige, aven traffa vardfamiljer, arbetsplatser och hela gruppen saklart. Sen aker jag, John, Anitha fran WEL och Lars till Pondicherri (stad vid kusten) for att ha handledarlager.

Aterkommer pa onsdag nasta vecka nar vi ar tillbaka fran bergsupplevelsen.
Ha det bast allihop!
Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej allesammans

Måste bara få säga att Mias tunika, eller om vi kanske skall kalla det klänning, ser bara helt underbar ut.

Ha nu ett riktigt bra mittläger
Må gott!
Else-Marie

2007-02-16 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback